خاطرات سورنای نازم

شروع وبلاگ

1396/3/24 1:38
نویسنده : مامان
13 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سورنای قشنگ مامان

امروز تو ۲ماه و ۱۰ روز داری

ازت معذرت میخوام که انقدر دیر برات وبلاگ ساختم

بهتر بود از لحظه تولدت وبلاگ میساختم برات و تک تک لحظات قشنگتو توش ثبت میکردم. ولی متاسفانه نشد. انقدر درگیر شدم که اصلا یادم رفت...

اشکال نداره از الان شروع میکنم که حداقل تو یه سالگیت نگم کاش از دو سه ماهگیش شروع به نوشتن خاطراتش میکردم.

از اسمت شروع میکنم مامانی

سورنا رو بابات انتخاب کرد و البته به تائید من رسید☺امیدوارم از اسمت راضی باشی عزیزم

سورنا اسم یه سردار موفق ایرانی بوده و در زبان پهلوی به معنی دلیر و نیرومند

سورنای من در تاریخ ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۶.۱۵ دقیقه صبح به دنیا اومد.

خوش اومدی به زندگیمون پسر قشنگم.

اول میخوام یه شرح حالی دربارت  بنویسم پسرم

 موقع تولد ۳ کیلو و ۹۰ گرم وزن داشتی

روز سوم تولدت زردی گرفتی با درجه ۱۳.۶ که متاسقانه مجبور شدیم بزاریمت تو دستگاه

یه هفته بعد تولد شدی ۲۹۰۰🙁 

ولی روز ۱۱ تولد که برای ختنه بردیمت شده بودی ۳۲۰۰☺

وزن ۴۰ روزگیت هم ۴۹۰۰ بود و تو دوماهگی ۵۲۰۰

این شرح حالی تا اینجا

فردا چیزای بیشتری از این ۲ماه مبنویسم پسرم

امشب دیگه باید بخوابم چون تو خوابیدی و ممکنه یکی دوساعت دیگه برا شیر بیدار شی☺

شب بخیر پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)